19 Kasım 2013 Salı

Kitap Yorumu - Köken / Jennifer L. Armentrout


Arka Kapak

Weather Dağında işler çığırından çıktı, Kat yakalandı.
Artık onu bulmak için yaşıyorum.
Yoluma çıkan olursa.. yok ederim.
Onu kurtarmak için bütün dünyayı... yakarım.
Uzaylı ırkımı yeryüzüne... seveseve salarım.

***

Biliyorum, buradan kaçmamın ve Daemonı görmemin tek yolu, asimile olmuş gibi görünmek.
Kafam çok karışık, kime güveneceğimi, kötü adamların kimler olduğunu bilmiyorum.
Daedalus mu?
İnsanlar mı?
Yoksa Luxenler mi?

***
Daemon ve Katy hangi tarafta yer alacak; birlikte mi yoksa karşı karşıya mı savaşacaklar?

Yorumum

Sevgili yazarımız yine Lux hayranlarına eziyet etmeye devam ediyor. Her kitap nasıl olurda çok daha iyiye gider? Evet anladığınız gibi Köken'e bayıldım! 
Opal'in sonu şok edici bir şekilde bitmiş, hepimizin ağzını açıkta bırakmıştı. Aslında yazarımız bizi Kökende olacak olaylara, şoklara hazırlamış bir nevi. Artık şaşırmaya alıştım desemde yok gittikçe daha bir uç noktaya gidiyoruz. Korkuyorum :D
Spoiler vermeden biraz bahsedecek olursam, Köken diğer 3 kitaba göre daha hareketliydi. Ve diğer kitaplardan farklı olarak Katy'nin yanında Daemon'ın bakış açısıyla da yazılmıştı. Tabi biz Daemon severlerin en sevdiği noktalardan biri de buydu muhakkak. Yazar kasten yapıyor. :D
Kitap su gibi dediğimiz tabir varya he işte ona bin basacak bir şekilde ilerliyor. Hala okumadıysanız bol heyecan bol macera bol gözyaşı ve en çokta şoklara hazırlayın kendinizi!

Buradan sonrası spoiler içerir.

Spoilersiz yorum yazamıyorum arkadaş. İçimdekileri dökmem lazım. :D 
Malum kızımız kaçırılmış oğlanımızda küplere binmiş bir şekilde başlıyor kitap. Daemon Katy'i kurtarabilmek için kendini Daidalos'a yakalatıyor. Daidalos Katy üzerinde yaptığı deneylerin boyutu bundan sonra değişiyor. Daemon'ın insanları iyileştirmesi için Katy'i kullanıyorlar. 51. bölgeden çıkma ihtimalleri yok gibi bir şey. Ta ki yeni çocuğumuz Archer'ın Luc'un yandaşı olduğunu öğrenene kadar. Ve Daidalos'un planları hiçte iyiye gitmiyor. En büyük deneyleri Kökenleri zaptedemiyorlar. Bizimkiler Kökenleride kullanarak karışıklık çıkarıp üsten kaçıyorlar. Ama Daidalos peşlerindeyken pek kaçabilecekleri bir yer yok. Ve kaçalım derken kurdukları plan başlarına sarılıyor. Ölümler oluyor. Uzaylı kimlikleri ifşa oluyor. Ve kitabın sonunda - ah bu sonlar - Daidalos'un söylediği her şeyin yalan olmadığı, bazılarının gerçek olduğu ortaya çıkıyor. Ve seçim vakti geliyor. Katy her nasılsa Daemon'dan umudu kessede ben bu şekilde olmayacağını düşünüyorum. Ama bunu çok sonra okuyabileceğiz malesef.  
Umarım yazarımız bizi çok bekletmez. 
Okumak için bekletiyorsanız lütfen acele edin! Buraya yazamadığım tonlarca ayrıltı ve gizem var. Eminim sizde benim gibi heyecandan hop oturup hop kalkacaksınız. :)

Puan


Serinin diğer kitapları

1 - Obsidiyen


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder