19 Kasım 2013 Salı

Kitap Yorumu - Ara Dünya / Neil Gaiman, Michael Reaves

Arka Kapak

Joey Harker bir kahraman değil. O aslında kendi evinde kaybolan sıradan biri. Bir gün kaybolduğunda kendi dünyasını geride bırakıp bambaşka bir boyuta adım atıyor. Şimdi bir savaş vermek zorunda. Hem de sadece bu dünyayı değil, olası bütün dünyaları kurtarmak için verilen bir savaş....

Yorumum

Ara Dünya kendi evinde bile kaybolabilen Joey adlı bir çocuğun sadece bir dünyada yürümek için değil diğer dünyalar arasında yürüyebilmek için yaratıldığı için farketmesiyle başlıyor. Aslında farketmesi değil farkettirilmesiyle başlıyor diyelim. Joey bir gün yine kaybolup kendini farklı düzlemler arasındaki çok boyutlu bir boşlukta buluyor. Ve orada karşılaştığı maske takan ve bir yerlerden kendisine tanıdık gelen bir adam onu kurtarıyor. Joey'e aslında bir yürüyüşçü olduğunu ve kapılardan geçerek peşine taktığı düşmanları anlatıyor. Joey'i yanında eğitim gördüğü üsse götürmesi gerektiğini anlatıyor. Burada biraz olaylar karışıyor ve Joey üsse gittiğinde pek hoş karşılanmıyor. Tam olarak nedenlerini anlatmak istemiyorum. Ve böylece Joey ailesini ve kendi dünyasını geride bırakıp kendini bir savaşın orta yerinde buluyor. Ama yürüyüşçü olmak o kadar kolay bir şey değildir ve Joey'in bu dünyaya uyum sağlaması gerekmektedir. 
Kitap sizin hayal gücünüzü sonuna kadar zorlayacak türden. Ama içinde metafizik, farklı dünyalar ve uzay'ın geçtiği türden kitapları seviyorsanız tam size göre!
Kitap 200 sayfa olduğu içinmi yoksa su gibi geçtiği içinmi bilmiyorum bir kaç saatte hemen bitti. Okuduğunuz türlerde değişiklik yapmak içinde bu kitap tam size göre. Hala okumadıysanız bir tadına bakabilirsiniz. :)

Puan




Ara Dünyanın da içinde yer aldığı 4 kitap hediye ettiğim çekilişime hala katılmadıysanız sizi buradan alayım... Tık tık.

3 yorum:

  1. Merhaba
    Blogumda bir yeni yıl etkinliği düzenliyorum. Katılımlarınızı bekliyorum. Sevgiler
    http://simdiduydum.blogspot.com/2013/11/yeni-yil-yeni-baslangic-yeni-bir-kitap.html

    YanıtlaSil
  2. Paylaşımın için teşekkürler. Benim de sevdiğim bir yazar..

    http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, seni bir mime etiketledim. Yapmak istersen link ; http://kitaplarvebulutlar.blogspot.com.tr/2014/10/mim-book-challenge-tag.html#comment-form

    YanıtlaSil