8 Kasım 2013 Cuma

Ekim Ayında Okuduklarım


Kitap okuma açısından çok verimsiz bir ayın sonuna geldim. Ve sadece 3 kitap okumuşum. Çok utanıyorum...:(
Bayram tatili, Bursa yolculuğu derken hiç bir şey planladığım gibi olmadı maalesef. 
Okuduklarımı biraz ele alıcak olursam;


Bakire - Nancy Pickard

Bu ayki favori kitabım. Gerçekten beni mutlu eden bir kitaptı. Okumam bayağı zaman alsada tadı hiç eksilmedi.
Detaylı yorumum için tık.


_________________________________


Vurgun - Lauren Kate

Düşüş serisin son kitabınıda bitirdim sonunda. Diğer kitaplara göre daha hızlı okuduğum bir kitaptı. Her ne kadar olumlu yorumlar almayan bir son olmasada benim için yeterliydi.

Detaylı yorumum için tık.

______________________________


Tatlı Bela - Jamie McGuire

Evet bu ay en son Tatlı Belayı okudum. Beklentilerimi karşılamayan bir kitap oldu benim için. Tam bir hayal kırıklığıydı malesef. 

Detaylı yorumum için tık.

3 yorum:

  1. tatlı belayı çok övenler var halbuki bende aldım ama başlamadım. başlamayayım mı yani :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir kesinlikle yorumum seni kötü etkilemesin. Kitap benim yanlış zamanima denk geldi. Sen beğenebilirsin belki. :)

      Sil
    2. Hayir kesinlikle yorumum seni kötü etkilemesin. Kitap benim yanlış zamanima denk geldi. Sen beğenebilirsin belki. :)

      Sil