2 Ekim 2013 Çarşamba

Ne İzliyorum? / One Piece Neden Günceldeyim Neden!?


Şubattan beri One Piece izliyorum ve bu hafta güncellere yetiştim ve bu kadar hızlı izlediğime bin pişman oldum. Güncel olmak hiç iyi değilmişki arkadaş! 3 gündür hayatımda bir boşluk bir eksiklik.... 
Ben ki sabaha kadar 20 bölüm izleyen bir insan bir hafta 1 bölüm için nasıl beklesin?!  İntihar etme aşamasındayım. :(


Normalde anime izleme gibi bir alışkanlığım yoktu. Hatta bu ilk ve tek izlediğim animem diyebilirim. Olurda One Piece'i ihmal ederim diye başka da izlemem heralde. 
Geçen Şubat okuoku.com da kitaplara bakarken One Piece'in mangasını görmüştüm. Tanıtımındaki ' Dünyada şimdiye kadar Harry Potter serisinden sonra en çok satan (manga olmasına rağmen) kitap ' cümlesi ilgimi çekmişti. Hatta ''hadi canım, yok artık'' demiştim ilk okuduğumda. Mangasının ilk sayısını almayı düşündüm önce. Biraz araştırdığımda Türkiye'de çıkan mangası animeden çok gerisinde olduğunu öğrendim. Biraz animeyi izler beğenirsem alırım diye düşünmüştüm. Bir başladım ve soluksuz 614 bölümü arkamda bıraktım. 
Gerçekten bu yıl keşfettiğim en önemli şey benim için. One Piece.
Başlarda çocukça gelmişti. Bu kadar bölümü millet nasıl izliyor demiştim. Devam ettikçe o kadar bağlandımki. Şimdi düşündümde hangi kafayla çocukça olduğunu düşünmüşüm acaba? :D


Karakterlerin her birini o kadar çok seviyorum ki. İzlerken içine girip onlardan olmak istiyorum. Onlarla gülmek, onlarla ağlamak istiyorum. Sanırım bağımlılığın nasıl bir şey olduğunu şimdi çok iyi anlıyorum. :D

Biraz Tanıtım yapacak olursam; . One Piece, şeytan meyvesi yiyerek doğaüstü güçler kazanmış, Monkey D. Luffy adında, 17 yaşındaki bir gencin ve zaman içinde toplayıp Tayfasına kattığı korsanlardan oluşan Hasır Şapka Korsanları'nın maceralarını içeriyor.. Luffy'nin en büyük arzusu dünyanın en büyük hazinesi One Piece'i ele geçirmek ve sonunda Korsanlar Kralı olabilmektir.

____________________________________________




One Piece bana  pek çok şey katan bir anime. Artık hayatımın değişmez bir parçası olmuş durumda. Geride bıraktığım 614 bölümde pek çok şey kazandım. Pek çok ders aldım. Nasıl olur demeyin, kendime ciddi anlamda dersler çıkarttım. 
Şimdi her hafta yeni bölüm beklemek zorundayım ama bu tatlı bir bekleyiş. Belki baştan tekrar başlarım. Zaten One Piece'ın bitmesine daha çok var. :) Yapılacak çok fazla şey, gerçekleşecek çok fazla hayal, gidilecek çok fazla ada, çözülecek çok fazla gizem var. :D
Mutluyum iyiki One Piece ile tanışmışım.!

Çok hoşuma giden bir kaç video paylaşmak istiyorum sizinle...


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder