2 Ekim 2013 Çarşamba

Eylül Ayında Okuduklarım


Ah Eylül... Sanırım yılın en çok bu zamanını seviyorum. Ne güzel bir şeysin sen sonbaharrrr. :)



Bakalım bu güzel ayda neler okumuşum? 



______________________________


Opal - Jennifer L. Armentrout

Opal bu ayki 2 favorimden biriydi. Her zaman olduğu gibi muhteşemdi! Artık övmeye gerek duymuyorum. Herkes zaten ne olduğunu biliyor. :) 
Jennifer yine bizi ağzımız açık bir şekilde elimizde kitapla öylece bırakıverdi. Origin için çıldırıracak durumdayım. :)

Detaylı yorumum için tık.

______________________________





Gelin Koleksiyoncusu - Ted Dekker

Gelin Koleksiyoncusu benim için ufak bir değişiklik oldu. Her zaman okuduklarımdan farklı bir tür denedim. Nasıl mı oldu? İyi oldu hoş oldu. :) Ted Dekker okumaya devam edeceğim sanırım. Gerçekten hoş bir deneyimdi.

Detaylı yorumum için tık.

______________________________



Cadı - Yasmine Galenorn

Uzun zamandır başlamak istediğim ve beklettiğim bir seriydi. Bolca fantastik tür içeren bir kitaptı. Beklentim çok yüksek olmadığı için beni hayal kırıklığına da uğratmadı. Orta derecede bir kitaptı benim için. Seriye devam edceğim. Ne kadar çok ısınamasamda merak ediyorum. :)

Detaylı yorumum için tık.

______________________________



Koruyucu - Cynthia Hand

Evett. İşte diğer favorim bu şeker şey. Çok ama çok sevdim. Serinin diğer kitabını almak için sabırsızlanıyorum. Beni gülümseten sıcacık saran pamuk kitabım. :)

Detaylı yorumum için tık.

______________________________



Güzel Şeytan - Kelly Keaton

Serinin ilk kitabı Karanlığın Kızı'nı okumamın üzerinden neredeyse bir yıl geçmiş ve ben Güzel Şeytanı bir hayli beklettim. İlk kitabı çok sevmesemde devamını sırf merakımdan almıştım. Okurken ilk kitaptaki çoğu şeyi unuttuğumu farkettim. Keşke belketmeseydim dedi defalarca. Orta halli bir kitaptı benim için. 


______________________________


Evet bu ay okuduklarım bu kadar. Pek verimli bir ay değildi benim için bir kaç kitap daha okumayı planlıyordum, olmadı.
Farkettimki favorilerim hep Dex'ten çıkıyor. Biliyorum canıma kastın var Dex!
Önümüzde bayram var ve Bursaya, evime gideceğim. Bu tatiller bana yarıyor ve gidip gelirken otobüste okumak çok hoşuma gidiyor. Evde de tüm gün  kendimi kitaplara veriyorum. 

Güzel bir ay geçirmeniz dileğle!


2 yorum:

  1. Bende senin gibi bir itap tutkunuyum! okuduğum kitapların yorumlarını bloğumda paylaşıyorum:) yeni kitap alınca sevinip resmini paylaşıyorum:) karşılıklı güzel paylaşımlarda bulunabileceğimizi düşünüyorum;)
    şimdi bir kurcalayayım bakalım bloğunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Karşılıklı kurcalayalım o zaman :D

      Sil