25 Ekim 2013 Cuma

Bu Aralar Ne İzlemekteyim?

Bu aralar kendimi dizilere kaptırmış durumdayım. Önceden çok fazla dizi izlemezdim. Blog dünyasına atıldıktan sonra yorumları övgüleri görünce insan hevesleniyor. :) 
İşte bu aralar sardığım diziler...

2 Broke Girls

Bu dizi yine Bloggerda keşfetiklerimden. Tam olarak kim olduğunu hatırlamıyorum takip ettiğim bir blogta görüp izlemeye başlamıştım. Zaten dizi su gibi geçiyor. Şu an 3. Sezon 6. bölümdeyim. Yeni bölümlerini iple çekiyorum. Biraz argodan rahatsız olmuyorsanız izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim. :)


Witches of East End

İşte bu dizi yeni favorim! Cadı kitaplarından sonra cadı dizilerininde tadına bakayım diye başladığım dizi... Zaten daha yeni başlayan bir dizi ama bende inanılmaz bir heyecan uyandırdı. Umarım hep böyle mükemmel devam eder. :) İlk sezonun 3. bölümü var şuan. Devamı için çıldırabileceğiniz bir dizi daha size... :)


Monstar

Hep izlemekte olduğum bir Kore Dizisi oluyor mutlaka. Diğer diziler gibi sarmasa da izlemek hoşuma gidiyor. Monstar 12 bölümlük bir dizi. Şuan 6. bölümdeyim. Yavaş yavaş ilerliyorum bakalım ne zaman bitiririm. :) Gençlik dizilerini seviyorsanız göz atabilirsiniz...

The Vampire Diaries

İlk başladığım dizilerden biri. Vampir Günlükleri'ni izlemeyen yoktur herhalde aramızda. Başlarda çok hızlı ilerlemiş olmama rağmen şuan tam bir salyangoz modundayım. Diğer dizilere olan merakımdan mıdır bilmem azar azar izliyorum. İzleyince heyecanlanıyorum ama sonra geçiyor devamı gelmiyor. Garip bir moddayım. Diziyi çok seviyorum ama bu ara arka planda kaldı benim için. 3. Sezondayım henüz. Azar azar izliyorum bakalım... :)


One Piece

Ve anime olarak One Piece izliyorum şu sıralar. Şu sıralar pek uygun bir kelime olmadı. Şu sıralar değil her daim One Piece izliyorum. Malum güncel bekleme eziyetindeyim. En son 617 yayınlandı. Bir yandan beklerken bir yandan baştan izliyorum. One Piece aşktır! :)



Bu aralar izlediklerim böyle. Başlamak istediğim bir kaç dizi var ama bekletiyorum. Her şeyi sırayla yapmaya özen gösteririm genelde ama dizi işleri biraz karışık. Ne yapalım heyecan işte. :)

Hepinize kocaman öpücükler. :)


1 yorum:

  1. TVD'de güzel kısımlara gelmemişsin henüz benim favorim 4. sezon. 2BG gerçekten güzel gidiyor umarım böyle devam eder. Ve Witches of East End yeni ama güzel başladı bakalım. Freya'nın Jenna Tatum olduğunu çok sonra farkettim :D Güzel diziler ama benim favorilerim her zaman Doctor Who, Friends ve How I Met Your Mother olacak.

    YanıtlaSil