25 Ekim 2013 Cuma

Bayramın Ardından...

Efendim, güzel bir bayramı daha geride bıraktık. Umarım hepiniz güzel bir hafta geçirmişsinizdir. Benim için gayet iyiydi her şey.
Arefe günü berbat bir nöbetten sonra bayramın ilk gününü uyuyarak geçirdim. Gurbet gerçekten zor anacım... =(

İkinci günü güzel Bursama gitmek için yola çıktım. Yolculukları çok severim. 11 saat yol yorucuydu ama sonuçları çok güzeldi. :) Ailemi, şehrimi çok özlemişim...
E peki ne yaptım 5 gün boyunca Bursada? İşlerimi hallettim, gezdim, özlediğim tüm kitapçıları ve kırtasiye dükkanlarını alt üst ettim. :D 
Aldığım kitapları göstermek istiyorum şimdi size...
Aslında çok daha fazla kitapla çıkabilirdim ama okunacak o kadar fazla kitabım vardı ki evde...


- Mart Menekşeleri şu an ev arkadaşımla nöbette. O yüzden bu mutlu karede yok. :(  -

Zor olsada kendimi frenledim. Ama aklım diğerlerinde kalmadı değil hani...
Amasya'da D&R olmadığı için aylardır kendimi D&R'a gitmek için hazırlamıştım. İlk işim oraya gitmek oldu ama açıkçası biraz hayal kırıklığına uğradım. Önceden hep indirimde kelepirleri olurdu D&R'ın yoksa benmi öyle hatırlıyorum? Hiç bir indirim yoktu açıkcası. Hatta 3 farklı yere gittim her yer aynıydı. Bende sonunda umudu kestim. Elim boş çıkmak istemediğim için Ejderin Aşkı'nı aldım. 
D&R'dan umudu kesince kendimi BKM'ye attım. Bursalı olanlar muhakkak bilir BKM'yi. BKM candır. :)
Hemen hemen her yayınevinden indirimli kitaplar vardı. Çok kararsız kaldım kitaplarımı seçerken. Kıvılcım, Mart Menekşeleri ve Yedi Gün Yedi Gece'yi oradan aldım. Çok ta uygundu bence fiyatlar. :)



  


Bunlarda aldığım diğer şeyler. Özellikle telefon kılıflarımı çok sevdim. Diğer cici şeylerimin çoğu ayraç yapmak için.Keşke bavulum daha büyük olsaymış. :)

Evet işte böyle güzel bir bayram geçirdim. Tabi her gün dışarıda olduğum için pek kitap okuduğum söylenemez. Hala Bakireyi okumaya çalışıyorum. Bir giderken otobüste bir de gelirken otobüste okudum sadece. Evet çok kötüyüm biliyorum. Ama açıkcası akşamları babamla oturmayı tercih ettim. Özlemişim gerçekten. :(


Neyse anacım böyle gitti bitti işte. hepinize mutlu mutlu günler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder