4 Ekim 2013 Cuma

Alıntılar - Gelin Koleksiyoncusu / Ted Dekker


Alıntılar




♦ 'Kutsa beni tanrım, işlediğim ve işleyeceğim günahlar için'
-Quinton

____________________________________________


♦ Hayat bir akıl oyunu, diye düşündü. Peki sen içinde ne tür gizemler saklıyorsun hayatım? 
-Brad


____________________________________________



♦ ''Buradaki maymunlar dışarıdakile karşı öyle mi? Ben çitin iki yanında da yer aldım. Ve söylentiyi doğrulamak için buradayım, her içi maymun grubuda birbirinin aynısı. Bazıları biraz daha zeki, diğer bir kısmı pek o kadar zeki değil. Bazılarının saçları koyu renkli, bazılarının kot pantolonları var. Güzellik, bakanın gözündedir. ''
-Brad


____________________________________________



♦ Brad: ''Güvendesin Paradise. Sana yemin ederimki, hayatta olduğum sürece hiç kimsenin senin kılına dokunmasına izin vermeyeceğim.''
Paradise, ama beni benden kurtaramazsın , diye düşündü. Benim sorunum bizzat benim.


____________________________________________


♦ Paradise,'' Düşünüyordumda... Bu güne kadar onu seven biri hiç oldumu acaba?''
Brad, '' Ben onun ihtiyaç duyduğu sevgi türünü biliyorum.'' dedi. ''Bu çok güçlü bir jeneratöre bağlanan bir sandalyede veriliyor.''


____________________________________________


Kitap Yorumu - Gelin Koleksiyoncusu / Ted Dekker


2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Sevgilerimi bıraktımmmm....:))

    YanıtlaSil