11 Eylül 2013 Çarşamba

Mimlenmişiz :)

Mimlenmişim derken sobelenmişim gibi hissediyorum. :D Benzemiyoda değil hani. Sobe! :D
Bu benim 2.mimim. Kitap Yorumları na teşekkür ediyorum. Ve sorulara geçiyorum. :)

1) Asla yapmam deyip yaptığın bir şey?

Genelde büyük konuşmam ama hep ben gondola binmem diye diretmişimdir. Geçenlerde ev arkadaşlarım sağolsun onu bile yaptırdılar bana. :)

2) En sevdiğin kelime? 

Yavrum. Arkadaşlarıma yavrum diye hitap etmeyi çok seviyorum. Evet ben bir sapığım. :)

3) En nefret ettiğin kelime?

Kanka. Hiç sevmem. Kullanmam. O ne öyle. Çok kaba bikere. =/

4) En çok kullandığın küfür ya da küfre benzer kelime? (Cevaplar çokta kötü olmaz değil mi?) 

Geri zekalı, Mal. Kızlara da genelde kaşar diyorum. :D 

5) En çok hangi kitap/dizi/film karakterinin gerçek olmasını isterdin?

Karanlığın Efendileri serisinden Paris. Aşktır o. Candır o. :):) Ama gerçek olsa ülkenin hali ne olur bilemem. :D

6) Seni kızdıracak ne yaparlarsa katil olursun?

Burdaki katil olmayı mecazi olarak algılıyorum ona göre yazıyorum. :) Sanırım bana yada aileme biri küfretse katil olmuş kadar olurum. :)

7) Gözünü kör eden bir şey? (Aşk gözünü kör etmiş derler ya o şekilde bi'şey)

Kıskançlık. Cidden kör olurum. Çok pis kıskanırım. Benim olan benimdir.

8) Dostunun erkek olmasını mı kız olmasını mı tercih edersin?

Kız olması daha iyi bence. Erkeklerle herşeyi konuşamamki birkere. Beynimiz bile farklı çalışıyor sonuçta. :D

9) Unutamadığın bir çocukluk/gençlik anın?

6. sınıfta yatılı okuldayken yatağımın üzerine oturdu diye bir kızla kavga etmiştim. Olay birbirimizin çarşaflarını yırtıp pencereden atmaya kadar büyümüştü. :D Oh iyi yapmışım. 

10) Herhangi bir soruya verdiğin en saçma cevap?

-Bana şerefsiz olduğumu söyleyebilirmisin?
-Kime göre şerefsiz?

Ne içmişimde böyle bir cevap vermişim bilmiyorum. Şerefsizliğin sana göre bana göresimi var. :D Ama sorun bende değilki. Soru birkere mantıksız. Benim cevap ayrı mantıksızda neyse :D


Evet sorularım bitti. :) Bende mimlediğim kişileri yazıyorumm. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder