9 Eylül 2013 Pazartesi

Kitap Yorumu - Opal / Jennifer L. Armentrout

Arka Kapak

Daemonın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki... şey... ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin
titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.

Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.

Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.

Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.

Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.

______________________________

Dex yayınevinden çıkan Lux serisinin 3. Kitabı Opal çığlıklar eşliğinde bitti. :)

Kitap nasıl başladı nasıl bitti hiç anlayamadım. 2. kitaptan sonra oluşan bazı sorular vardı. Birkaçı yavaş yavaş açığa çıktı. Son bölüme kadar bir kaç olay dışında sakin ilerledi diyebiliriz. Ama son bölümü yazarcığım biz kalp krizi geçirelim diye özenle kurgulamış sanki...

Yazının buradan sonrası ağır spoiler içeriyor. :)


Malum yazarımız kitap sonlarında ağzımızı açık bırakmaya alışkın. 2. kitabın sonunda  Dawson çıkagelmişti. Ve Opal bu olayın bir kaç hafta sonrasından başlıyor.
Daemon bu kitapta daha bir romantik daha bir albenili. :) Kendi deyimiyle değişmiş bir halde. Tabi asla değişmeyecek olan kendini beğenmişlik huyu dışında. Değil Katy on tane Katy gelse değişmez bu zaten :D  
Dawson geldi gelmesine de aklı hala geride bıraktığı Beth'de. Onu kurtarmak için sürekli kaçması bizimkilerin baya canını sıkıyor. Ve ona yardım etmek için söz veriyorlar. Ve sanırım işler burdan sonra kızışıyor.

Blake'in tuzaklarına doyamayan (böyle diyorum ama ona bende kandım. :( ) grubumuz yine ona kanıyor ve onunla bir plan yapıyor. 2 melez ve 6 luxen Daidalos kalesine girebilmek için çalışmaya başlıyor.

Katy arkadaşlarını kaybetmeye devam ediyor. Dee Adam'dan sonra artık eskisi gibi değil. Ve şimdide Carissa artık yok.
Kayıplar artıyor ve artık herkes bir şeylerden şüphe ediyor. Adam'ın anlık ölümünden, öldü denilen Dawson'ın çıkıp gelmesinden, Dawson'ın Beth'in yerini bilmediğini iddia etmesinden. Ve şimdide Carissa.. 
Katy'e gerçekten çok acıdım. Özellikle Dee'nin artık ona soğuk davranması ve Ash ile yakınlaşması yaralarına iyice tuz basıyor desem yeridir. 

Ve Daidalos kalesi. Herşey mükemmel ilerlerken o Blake yokmu o Blake... Neyse küfretmiyorum iyiyim.



Kitabın sonunda bunu yapmayı o kadar çok istedimki... :D Kitabı öylebir şok içinde bitirdimki nasıl yatağıma girip uyuduğumu hatırlamıyorum.  Yorumuda 2 gün sonra yapabildim artık siz düşünün.

Ah Opal bitti ama bende bittim. Neyse bir Opal biter bir Origin başlar. :) Origin'in tanıtımını okuyunca of anam of dedim. :) Böyle biten bir kitaptan sonra Origin gibi dehşet bir kitap gelmeliydi zaten. :)

Puan








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder