1 Eylül 2013 Pazar

Ağustos Ayında Okuduklarım


 Benim için kitap bakımından güzel bir aydı. Malum okuyamama hastalığımı yenmiş bulundum. :) Özellikle bayram girince araya daha bir etkili oldu. :).
Bakalım bu ay neler okumuşum?







Tutku - Lauren Kate ( Düşüş Serisi 3 )                                                                                           Ayın başında elimde hala Tutku sürünüyordu. Bu seriyi bitirmeye inat ettim sanırım. Keşke beni daha çok mutlu edebilse bu seri. Yok anacım zorluyorum bende belli bir seviyeden daha ileriye gitmiyor. Bu kitapta diğerleri gibi geçti gitti. Ne oldu nasıl oldu anlayamadım. İşleri çözeyim diye kendimi yorarken bir bakmışım kitap bitmiş ve ben hala bir şey anlamamışım. Neyse sadece son kitap kaldı. Sabır diyorum.
____________________________________________________________________________________________                                      


     Gölge Ve Kemik - Leıgh Bardugo                                                                                               Sanırım bu ay okuduğum en iyi kitaptı. Aşırı sürükleyiciydi. Yeri geldiğinde şaşırtan yeri geldiğinde hayran bırakan  bir kitaptı. Kitaplığımda beklettiğime çok pişman oldum. İkinci Kitap çıksada okusak *.*

____________________________________________________________________________________________



Kutsanmış Kan - Samantha Young ( Kan Günlükleri 1 )                                                Kitaplığımda beklettiğime pişman olduğum bir kitap daha... Sen ne şeker bir şeysin öylee :) Öyle muhteşem bir konusu olmamasına rağmen kendini size çok sevdiren bir kitaptı.:) Zaten bir günde  hemencecik bitti. Ağustosun gözdelerinden oy. :) 


____________________________________________________________________________________________





 Aşka Düşüş - Lauren Kate ( Düşüş Serisi 3.5 )                                                                             Ve Aşka Düşüş. Bir ayda 2 düşüş romanıyla sınırlarımı zorluyorum resmen. :D Malesefki kötü anlamda. Bayram atıştırmalığı niyetine okumuştum. Pekte zevk aldığım söylenemez. Blogtaki yorumumuma burdan ulaşabilirsiniz. TIK TIK
________________________________________________________________________________________________
Elit - Kiera Cass ( Seçim 2 )                                                                                                          Ayın sanunda da elime Elit geçti. Bu yüzden mutlu mutlu bir veda ediyorum Ağustosa. Bir kaç pürüz dışında Elit de çok mutlu etti beni. Elit yani bu etmezmi. :) Son kitabın çokmasına çoook uzun bir süre var ne yapacağım bilmiyorum. Detaylı Elit yorumum için TIK TIK.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder