25 Ağustos 2013 Pazar

Kitap Yorumu - Elit / Kiera Cass


Elit bitti.

Sanırım tamamiyle olmasada tatmin oldum diyebilirim. Özellikle kitabın başlarına göre son kısmı çok daha mutlu ediciydi. Genel anlamda ilk kitap kadar heyecanlandırmadı beni. Özellikle başlardaki peri masalı havaları beni çok sıktı. Ama sonradan toparladı. :) Aksiyon gerekli biraz bu seriye. İlk kitaba göre asiler falan daha ilgi çekici daha gizemli geldi.Umarım son kitapta bu dahada katlanır. :) İlk başlarda America gerçekten beni deli etti. Sanırım onun kadar ne istediğini bilmeyen bir karakterle karşılaşmadım. İçimi sıktı gerçekten. Neyse dediğim gibi bu düşünceler kitabın orta kısımlarına doğru kayboldu. :)

Burdan sonrası spoiler içerir öhüm. :)



Önce kitapta sinirimi bozan şeyleri yazayım ki güzel şeyler sona kalsın. :)
İlk olarak dediğim gibi bu kızın dalda dala tavırları beni deli etti. Her sıkıştığında kendini Aspen'ın kollarına atması sinir bozucuydu. A be kızım sen böylemi Prenses olucaksın? Her sıkıştığında Aspen mı olucak sanki yanında? Sanki çocuk yedekmiş gibi bir kenarda beklemesi, America her geldiğinde onu şımartması falan. Olmadı yani. Aspen bizim bu ilk kitaptaki Aspen mı? Hani şu gururlu olan. Hatta grurundan Americanın getirdiği yiyecekleri yemeyen? Pek zannetmiyorum aynı kişi olduğundan. Kız senin gözlerinin önünde prensle takılsın. Sonra canı sıkılınca sana gelsin sen de sözde grurlusun. Hadi canım. :) Neyse zaten Maxon tarafında olduğum için Aspen beni ilgilendirmiyor. :D

Sonra şu başlardaki peri masalı havası beni sıktı. Sanki kitap mutlu sonla bitmişte bunlar ek bölümlermiş gibi. Herkes mutlu herkes eğleniyor. Balolar falan. Hiç gerek yok :D (İlle birileri acı çekicek olmaz böyle :D)
Neyse bu hava çok uzamadan bozuldu. Marlee olayını biraz bekliyordum açıkçası. Ama sonradan Maxon'ın onlar için yaptıklarını beklemiyordum. Benim tatlı Maxon'ım >.<
Kızlar azalınca hepsini daha iyi tanıyorsunuz. Bu hoşuma gitti. İlk kitaptan beri olması gereken rekabet biraz geç olsada bu kitapta çok hoş işlendi. :) 
Celeste ile Maxon'ın yiyişmesi olayına başta çok kızsamda sonra Maxon'ın açıklaması beni hemen kandırdı. Celeste onu kullanıyorsa Maxon neden kullanmasın? Hıh :D Erkek yani. Hem America gibi karar verme özürlülüğü olan bir kızı beklerken eğlenemez mi oğlanımız? :D
Ama yinede Celeste'ye Ölüm!! 

Maxon'ın Kriss ile yakınlaşması iyi oldu bence.Böylece America Maxon'ın değerini anlar biraz.  Önümüzdeki kitap daha çekişmeli olucak yaşasın! :) 
Kitabın sonunda Americanın delilikleri yüzünden kafamı duvarlara vuracaktım. Kızım çocuk sana o günlüğü 70 milyona(!:D) canlı yayında oku diyemi verdi? Madem sinirlendin bileklerini kes ne bileyim :D Şimdi çokmu güzel oldu? Bir de Kralı aldın karşına. o.o 
Kral konusuna hiç girmeyeceğim. Sen nasıl kıyarsın Maxon'ıma :( Pis Kral. Bir sen eksiktin
Neyse America istediğinde çok güçlü olabiliyor. Umarım dağıttığın gibi toplarsın herşeyi. :)

Puan:

  







2 yorum:

  1. Söylediklerine katılıyorum!!
    America kesinlikle çocuklarla bi güzel oynadı. Bazen Aspen'e kaçtı canı sıkıldı Maxon'a .... çok sinir oldum gerçekten.
    Şuan ben tarafsızım. Team Aspen de değilim Maxon'da...
    Zaten Maxon'un o açıklamasına bi ben kanmadım sanırım. Bilmiyorum... Celeste cıkcık olmadı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maxon'a çok acıdım sanırım oy :( Olmasaydı iyiydi de işte. :(

      Sil