14 Ağustos 2013 Çarşamba

Kitap Yorumu - Aşka Düşüş / Lauren Kate

Onca kitap beklerken neden gidip bu kitaba başladım bilmiyorum. Sanırım aşk kokan ve hemencecik biten bir şeye ihtiyacım vardı. Keşke bitirdiğimde mutlu olabilseydim. :(

Sitemle başlamış gibi oldum ama ne yapayım. :( Beklediğimi pek karşılamadı. Zaten yan kitap olduğu için çok bir şey beklemıyordum ama en azından hoş zaman geçirebilseydim.


Tamam. Karakterleri seviyorum, konuyu seviyorum. Ama seviyoruz diye çevirip tekrar önüme aynı şeyleri kurgulayıp koyma be kadın. :( 200 sayfa olmasına rağmen bütün bayram elimde süründü resmen. Miles ve Shelby hatrına okudum.
Bence yazar burda kendi eksiklerini kapamaya çalışmış. Sıradaki kitap son. Kendince ona hazırlık yapmış anladığım kadarıyla. Boş bulduğu karaktere aşk hikayesi yazmış. Kimse boşta kalmasın herkesi birbirine yapmış. Niyet iyi icraat kötü. Birazcık daha heyecan he? Çok mu bişi istiyorum. :( 
Kitabın sonundaki Vurgunun ön okumasını bile okumadım direk kapadım bıraktım o derece sıkılmışım. Vurgunu nasıl bitiririm Allah bilir.
Beğenmedim yani yok. Zorladım olmadı.


Puan:


(Oda Miles'ın hatrına.)

Serinin Diğer Kitapları

Düşüş (1)
Tutku (3)









2 yorum:

  1. Ben Miles'I sevmiyorum ya. Ronald ve Cam'İn hatrına benden 3,5 puan almıştı. Miles ölsün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden ya hoş çocuk. :D Cam'i bende çok seviyorum ama pek yoktu kitapta. -.-

      Sil