28 Ağustos 2013 Çarşamba

Etkinlik: Okuma Sıranı Belirle! / Eylül 2013


Bugün Kitap Sayfaları ve Rüya Kitaplık 'ın başlattığı güzel bir etkinlikle burdayım. :) 
Benim gibi ne okuyacağınızı seçemiyorsanız bu etkinlik tam size göre.

Okuma Sıranı Belirle tam olarak ne diyorsanız buyrun Kitap Sayfaları detaylıca anlatmış. Kısa olarak bahsedersek her ayın başında kitaplığınızda okunmayı bekleyen kitaplardan 6-7 tane seçiyoruz. Ve onları hangi sırayla okuyacağımızı kura ile belirliyoruz!

İşte Başlıyorum!!

Bunlar benim Eylül ayı için seçtiklerim. Genellikle okumayı ertelediğim uzun süredir bekleyen kitapları seçmeye çalıştım.



Nancy Pickard - Bakire
Yasmine Galenorn - Cadı
Lauren Kate - Vurgun
Kelly Keaton - Güzel Şeytan
Cynthia Hand - Koruyucu
Ted Dekker - Gelin Koleksiyoncusu



Ve daha sonra kitap adlarını yazıp kuramı çektim. :) İşte benim Kitap sıram! 


  Yasmine Galenorn - Cadı 
Ted Dekker - Gelin Koleksiyoncusu
Cynthia Hand - Koruyucu
Kelly Keaton - Güzel Şeytan
Lauren Kate - Vurgun
 Nancy Pickard - Bakire


Şimdi listenizi belirleme sırası sizde. :)

2 yorum:

  1. Koruyucu çok güzel bir seri bak. Onun dışında Güzel Şeytan bende de var okunmayı bekliyor. Artık Ekim ayı için listeme koyarım. :))) Etkinliğe katıldığın için teşekkürler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim! :) Koruyucu uzun süredir bekliyor kısmet bu ayaymış. :)

      Sil