14 Ağustos 2013 Çarşamba

Bayramda Aldıklarım *.*

Madem uzun zamandır yoktum yazmaya alışverişimle başlayalım içim açılsın dimi. :D Baktıkça insanın okuma hevesi katlanıyor. :)
2 Haftadır evden uzaklardayım. Bir İstanbul bir Bursa beynim döndü. o.o Hazır bayram kendimi sevindireyim dedim. Zaten Opal ve Elit'i almak için mazerete gerek yok bize her gün bayram. =D


Gelirken kendimi sadece Opal ve Elit alacağım diye koşullandırmıştım ama bakın ne oldu :D Ama suç benim değil Pegasus yayınlarının. Yıl geçti hala Karanlığın efendileri serisinin 3.ü kitabı çıkmadıç Tam  ben kendimi koşullandırdım Pegasus 13 Ağustosta çıkarıyoz Şengül boşuna kendini yorma dedi. Benim devreler orada gitti :D 
Bu kadar konuştun e hani almamışsın En Karanlık Zevk'i diyosunuz billiyorum. Çok heveslenmiştim ama günü gününe D&R'ı arşınladım ama gelmedi daha. o.o Ben gidicem sonra getiricekler biliyorum. =( Bende madem yarın gidiyorum onun yerine başka bir şey alayım bari dedim. Tatlı Bela zaten şu aralar almak istediklerimden. İyi oldu hoş oldu. :)
En Karanlık zevke gelince artık okuokudan alıcam bu cicileri okumayı bitirince.
Okur okumaz yorumlar burada olucak.

Sabredip sonuna kadar okuduysanız gözlerinizden öpüyorum. :D 

2 yorum:

  1. Bende oldukları için o kadar sitem ettikten sonra intikam olarak "Tatlı Bela"yı mı aldın? Hayır, kıskanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur sen asıl Reyes'in kitabını alınca gör beni :D

      Sil