18 Nisan 2013 Perşembe

Liebster Blog Award



Yah! Bu benim ilk mimim! Bunun için Bayan Kitapkurdu'na çok teşekkür ederim! Ve birde özür var tabi.  Malum acemiyiz mimi fark edene kadar 2 hafta geçmiş. Üzgünüm :(

Önce Soruları Cevaplayayım;


1.Hiç evcil hayvan besledin mi? Beslediysen adı neydi?
Bir kedim vardı. Adı Paris. ( Karanlığın efendileri serisindeki Şehvet iblisiyle lanetlenen oğlanın adı :D ) Ama artık yok. Adını aldığı kişiye yaraşır bir şekilde bizi mart ayında terk etti :(

2.Kitaplarda geçen yerlerden en çok hangisine gitmek istersin?
Imm pek biyerleri gezmeye hevesli bir yapım yok. Ama küçüklüğümden beri Alaska'yı merak etmişimdir...

3.Sende yer edinmiş, çok sevdiğin bir sözü paylaşır mısın?
Yalnızlık paylaşılmaz paylaşılsa yalnızlık olmaz. :) 

4.Size ilginç gelen bir hobiniz var mı? Varsa nedir?
Sesim çirkin olmasına rağmen bağıra bağıra şarkı söylemek, becerememe rağmen inatla karakalem yapmaya çalışmak sayılmıyorsa üzgünümki yok :D

5.En sevdiğiniz fantastik dizi?
Film ve dizilerle pek aram yoktur. Game of Thrones diyebilirim ama :)

6.Vayy be ne kitaptı ama dediğiniz, repliklerini çok net hatırladığınız bir kitap adı söyler misiniz?
Başlayanların bende çok ayrı bir yeri vardır.:) Sanırım başkada yok. Unutkan biriyim zaten :D

7.Tesadüflere inanır mısınız? Sizce gerçekten Aşk tesadüfleri sever mi? (ben bunu neden sordum?)
Bence bu değişir. Yani kişiye bağlı. Birinin tesadüf dediğine diğeri kader kısmet diyebilir. :) Aşk'a gelince onu tamamiyle anlamak imkansız sanırım :)

8.Eğer hayatınız film olsaydı hangi dalda oscar alırdı?
Dram, Komedi :D Aslında gülünç derecede basit konuları benim karamsarlığım yüzünden dağlar kadar büyük bir dertmiş gibi görmem cidden insanları güldürebilir :)

9.Eğer fantastik bir kitap yazmak isteseydiniz içinde ne gibi fantastik ögeler olurdu?
Ejderha! :) 

10.En sevdiğiniz kitap türü nedir? Neden?
Belirli bir tür söyleyemiycem. Genel olarak Fantastik :)

11.Ya dünyada kitap denilen bir şey olmasaydı sizce nolurdu?
Beyin yerine saman taşıyanların miktarı 2 kat artardı o.o


Sorular için çok teşekkür ediyorum tekrar!! 
Ve hakkımdaki 11 gerçek.


1) Lise boyunca en tembel olmama rağmen lise sonunda sınıftan bir tek ben atandım :D ( Bunu hatırlayınca hala gülüyorum. İyiki hiç çalışmamışım :D )
2) Su korkum var. Bu yüzden duşlarım çok kısa süreli oluyor :(
3) Ayran gönüllüyüm bu yüzden kendimden utanıyorum ::(
4) Lise sonda tenefüste sınıfta oynadığım için müdür tarafından başkanlığıma darbe yapılmıştı. :D
5) Dehşet derecede savurganım bu yüzden evde kalacağım :(
6) Çok fazla arkadaşım yok. Ciddi ciddi bir elin parmaklarını geçmez. Ama böyle çok mutluyum :D
7) Halam huysuzdur ve ben hep ona benzetilirim. Ama bundan nefret ediyorum ve onun gibi olmak istemiyorum!! :(
8) Koyu bir Trabzonspor taraftarıyım ve bu çoğu kişiye çok garip geliyor ama ben bununla gurur duyuyorum o.o
9) Tipik bir sulu gözüm. Açıkça bir nedene ihtiyacım yok :)
10) Evdeki tüm işi ev arkadaşım yapıyor bende miskin miskin uyuyorum hala bunun önune geçemedim :(
11) 365 gün diyet halindeyim. Ben ve diyet kelimesi artık bütünleşmiş durumda. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyor :)


Benim sorularım yok malesef. Olsa bile mimleyecek kimsem yok. Sanırım en sona kalmış çürük yumurtayım :( 

2 yorum:

  1. Söz çok güzelmiş ayrıca Başlayanlar kitabını fuarda almıştım ama daha okumadım sende böyle yer edindiyse çok iyidir zaten, ejderhaları bende severim(Merlinden dolayı) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söz güzel olur tabiki Özdemir Asaf olunca :) Başlayanlar kadar güzel bir sürü kitap geldi geçti ama onun yeri ayrı. Nedenini bilmiyorum ama öyle :)

      Sil