18 Nisan 2013 Perşembe

Kitap Yorumu - Beni Seç / Kiera Cass


Beni Seç bir çırpıda okundu bitti. Malesef  'bitme, ne olursun bitmeee' feryatlarıma rağmen bitti :(
Bana kendini çok ama çok sevdirdi. Zaten Dex kitaplarına olan zafım sayesinde pek te zor olmadı.
Bir kitap anca bu kadar cici olur ya. İlk kez bir kitabı okşayarak, sarılarak okudum. :) 

Bir kere hiç bir kusuru yoktu. Karakterleri, kurgusu, diyalogları, çevirisi, herşeyi tek kelimeyle çok güzeldi. :)

Sanırım çoğunluğunda farkettiği gibi bazı yönleri Açlık Oyunlarını andırıyordu ama pek gözüme batmadı açıkçası. Kendimi o kadar kaptırdım ki bu ufak detay beni hiç rahatsız etmedi.

Ülkedeki sistem, birbirleriyle olan ilişkileri, yasaklar, düzenler çok iyi işlenmişti. Her sayfa kendini daha çok okutturdu. 



Ve ve ve en can alıcı nokta. Maxon... Sanırım Aspen'dan çok Maxon yüreğime dokundu. Bir kere prens olup bu kadar temiz, saf ve düşünceli olması beni çok etkiledi. Tamam hiç mi kusuru olmadı? Oldu. Celeste gibi bir kızı savunup America'ya bağırmasına bende çok sinirlendim ama hiç mi kusur olmayacak canım? O da bir erkek nihayetinde :)

America'ya gelince sağlam bir karakterdi. Aslında Maxon'ı aldattığı yere kadar bayağı sevmiştim kendisini ama orada gerçekten kızdım. Aldatma diyorum çünkü prense umut verdi sonuçta. Aspen'la konuşması bile aldatma sayılırdı bence. Ama Aspen'a Maxon'dan hoşlandığını söylediğinde gönlümü kazandı kızım benim hehe :)
En dikkatimi çeken şeyse sonda Aspen'ın bu itirafı bayağı olgun karşılamasıydı. Ben bağırış çağırış falan beklemiştim :D Ama tabiki burda bitmiyor değilmi? Aslında yeni başlıyor :) Tüm kitap boyunca Maxon olduğunda Aspen yoktu, Aspen olduğunda ise Maxon... Ve aslında asıl seçim bu olucak bence :)
Elit'in yakında çıkacağını umuyorum. Ve onda sadece kızlar değil erkeklerin rekabeti de zor olucak. 



Ve son olarak sanırım şu dakika itibari ile Team Maxon diyorum. :)

Puan:  
Patilerim neredeyse satıra sığmayacak hehe :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder