14 Mart 2013 Perşembe

Kitap Yorumu - Azap / Lauren Kate


Azap Okundu. Sonunda, çok şükür!!

Bu seriye başlarken bu şekilde çılgına döneceğim aklımın ucundan bile geçmezdi. İyi anlamda bir çılgına dönmek değil bu!  Benim gibi meraklı bir insanı 400 sayfa boyunca bu kadar gizemle oyalamak o kadar kolay değil. Lauren Kate'i bu konuda tebrik etmek lazım. Ki o 400 sayfanın sonunda gizemli hava dinmiş değil hatta dahada kördüğüm olmuş durumda. Bu kadının amacı ne yahu!

Bir kere siz nasıl sevgilisiniz? Tamam lanetlisiniz, Daniel'in bir ton işi var seni korumak gibi vs vs de.... Tüm kitap boyunca toplam yarım saat bile konuşmadınız. Bunlar beni rahatsız eden en ufak şeyler. Gerçekten büyük umutlarla başlamıştım. Sanırım bu yüzden hayal kırıklığına uğradım. Gerçekten kurgu çok güzel ama sanki eksik olan bir şeyler var... 

İlk kitabı çok daha fazla sevmiştim. Bu kitap beni çileden çıkardı. 3. kitaba hemen şimdi başlamıycam. Araya bir başka kitap sokucam. Azıcık mola vereyim. Eğer bi puan verecek olursam çok ama çok üzülerek 3 verebilirim. 





Serinin Diğer Kitapları

Düşüş (1)
Tutku (3)




6 yorum:

  1. Düşüş'ü taparak okudum, Azap'ın çıkmasını çok beklemiştim o yüzden onu da severek okudum hem yine yatılı okul olayı vardı falan. Tutku'nun konusu değişikti ama Vurgun! :/ Çok sıkıldım okurken. Daniel'la Luce'un ilişkisini hep donuk bulmuşumdur ya Cam benim favorim. :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen Cam ile olan diyalogları kat kat daha güzel Daniella olanlardan... Ben daha Azap'ta bunaldıysam çok daha işim var :D Ama inat ettim başta hissettiğim o heves uğruna bitiricem! :)

    YanıtlaSil
  3. Düşüş'ü o kadar beğenmiştim ki Azap beni hayal kırıklığına uğratmıştı. Hala Cam ve Lucinda'nın çift olacağına inanıyorum. Seri bitti ama ben umudumu kaybetmedim! .:D Team Cameron!

    YanıtlaSil
  4. Sanırım bende hep bunu umut ederek bitiricem seriyi :)

    YanıtlaSil
  5. kitap okumaya bayılırım, özellikle otobüste okula giderken, dönerken, çoğunu bitiriyorum,okuduğun kitabı güzel değerlendirmişsin ...

    YanıtlaSil